Ο καιρός αυτή τη στιγμή

Το μικρό ... ποτήρι κάνει τη διαφορά.

0 σχόλια
loading...
Οι άνθρωποι που πίνουν αλκοόλ σε χαμηλό ποτήρι, καταλήγουν να πίνουν τελικά αρκετά περισσότερο σε σχέση με όσους πίνουν σε ψηλό ποτήρι, σύμφωνα με νέα βρετανική έρευνα.
Η μελέτη, υπό τον καθηγητή πειραματικής ψυχολογίας Τσαρλς Σπενς του πανεπιστημίου της Οξφόρδης, κατέδειξε ότι εξαιτίας μιας κοινής οπτικής αυταπάτης, της οποίας οι άνθρωποι πέφτουν συχνά θύματα, καταλήγουν… με πονοκέφαλο από το πολύ ποτό.

Σύμφωνα με τον Σπενς, το μάτι και ο εγκέφαλος τείνουν να υπερεκτιμούν τις κάθετες αποστάσεις και να υποτιμούν τις οριζόντιες, με συνέπεια να βάζουν συστηματικά περισσότερο αλκοόλ στα χαμηλά πλατιά ποτήρια και λιγότερο στα ψηλά.

Μάλιστα, σύμφωνα με τη μελέτη, στην παγίδα αυτή δεν πέφτουν μόνο οι «ερασιτέχνες», αλλά και οι επαγγελματίες μπάρμεν, καθώς υπολογίζεται ότι βάζουν κατά μέσο όρο 26% παραπάνω αλκοόλ στα χαμηλά ποτήρια σε σχέση με τα ψηλά.

Όμως το κυριότερο πρόβλημα το έχουν οι υπόλοιποι, καθώς εκτιμήθηκε ότι μπορούν, χωρίς να το καταλάβουν, να πιουν μέχρι και 80% περισσότερο σε ένα κοντό ποτήρι σε σχέση με ένα ψηλό!

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

TAGS

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ:
σχόλια

δημοφιλή άρθρα στο Facebook

Αφιερώματα

Lifestyle

Αφιερώματα

 

Γεύση

Αφιερώματα

Αφιερώματα

 

Σειρές & Εκπομπές

Προορισμοί

Salzburg: Στην πόλη με τη φυσική ομορφιά η θέα είναι ωραία

Υπάρχει πόλη που υπόσχεται να σε μαγέψει; Ναι! Το Salzburg θα σε εκπλήξει με την παραμυθένια ομορφιά του και θα σε κάνει να το θυμάσαι για πολύ καιρό ακριβώς όπως ήταν. Το σίγουρο είναι ένα. Η φύση στάθηκε πολύ γενναιόδωρη μαζί του...

Opinions

 

Αφιερώματα

Opinions

cosmo