Στην έρευνα παρατηρήθηκε ότι δεν υπάρχουν διαφορές αναφορικά με τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του μαστού μεταξύ γυναικών που έπιναν κρασί, μπίρα ή λικέρ.
Συγκριτικά με τις γυναίκες που καταναλώνουν λιγότερο αλκοόλ, εκείνες που πίνουν ένα- δύο ποτά την ημέρα αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης της νόσου κατά 10%, ενώ γυναίκες που καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες ημερησίως αυξάνουν τον κίνδυνο κατά 30%, αναφέρει δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας της Παρασκευής (28/09).
Μάλιστα, στην έρευνα αναφέρεται ότι ο αυξημένος κίνδυνος από την κατανάλωση δύο- τριών ποτών ημερησίως είναι αντίστοιχος με εκείνον που ελλοχεύει όταν καπνίζει κανείς ένα πακέτο τσιγάρα την ημέρα.
Παρόλο που παλαιότερες έρευνες έδειξαν ότι η κατανάλωση αλκοόλ σχετίζεται με την εμφάνιση καρκίνου του μαστού, τα αποτελέσματα σχετικά με το αν ορισμένα είδη ποτών ήταν περισσότερο ή λιγότερο επικίνδυνα από άλλα ήταν αντικρουόμενα.
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ: