Η μελέτη βασίστηκε στα αποτελέσματα πειραμάτων και ανάλυσης γονιδίων σε ποντίκια τα οποία έδειξαν πως τα θηλυκά έμβρυα είναι πιο ευαίσθητα στη μητρική διατροφή, δηλαδή τα γονίδιά τους επηρεάζονται από τη δίαιτα της μητέρας. Μάλιστα, αλλαγές παρατηρήθηκαν σε 2.000 γονίδια το εμβρύου που σχετίζονταν με τη διατροφή της μητέρας ύστερα από 12 ημέρες εγκυμοσύνης.
Παράλληλα, τα δύο φύλα αντιμετωπίζουν διαφορετικά τις ασθένειες που ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν στην ενήλικη ζωή τους. Παραδείγματος χάρη, τα αγόρια μιας παχύσαρκης μητέρας έχουν περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν διαβήτη συγκριτικά με τα κορίτσια από την ίδια γυναίκα.
Παρόλο που οι ειδικοί δεν έχουν κατανοήσει πώς μπορεί η διατροφή και επηρεάζει το φύλο του παιδιού είναι σίγουροι στο ότι όσο περισσότερο τρώει μια γυναίκα τόσο πιθανότερο είναι να γεννήσει αγόρι.Η έρευνα διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο του Μισούρη με επικεφαλής την δρα Τσέριλ Ρόζενφελντ και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό PNAS της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ.
Για να δείτε τα πλήρη στοιχεία της έρευνας επσικεφτείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο (με συνδρομή): http://www.pnas.org/content/early/2010/02/17/1000440107.abstract?sid=b984ecad-f89d-44ef-923a-ca034b17ce51
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ: